Ola buenos aires, en (nog) niet bariloche - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jan Berkers - WaarBenJij.nu Ola buenos aires, en (nog) niet bariloche - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jan Berkers - WaarBenJij.nu

Ola buenos aires, en (nog) niet bariloche

Door: janberkers

Blijf op de hoogte en volg Jan

11 Januari 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Ola 
Geen bericht is goed bericht, en dus is is dit bericht geen goed teken. Nou ja relatief dan;). Ik had over 2 dagen weer eens willlen mailen. ik zou gisteren via buenps naar bariloche vliegen, maar ben gestrand in buenos aires. Mijn eerst vlucht had vertraging, waardoor ik de aansluitende vlucht vanuit vliegtuig zag op stijgen ( bij aankomst nog een kwartier opgesloten gezeten in vliegtuig). Dus vertoef nu in hotel christal palace hotel, in de wijk bergamo  ipv 3 personskamer in bariloche uitkijkend over meer ( voor enkele van jullie nog steeds een stille hint: bel jack, mijn ´persoonlijk manager' tijdens deze trip;). 
Maar hotel en diner is allemaal goed geregeld door de luchtvaartmaatschappij, dus mij hoor je hier niet klagen. Was ook erg snel in hotel: ben de lange rij wachtenden voor taxi voorbij gelopen, en heb zelf taxi 'gescoord', nou ja zelf: taxi taxi, do you need a taxi? Wie niet snel is moet af en toe slim zijn;)
Savonds in restaurant gegeten. Was weer vreemd gisteren: onderweg terug kwam ik een man, tegen en bij het passeren was het van: ola, waar ken ik jou van? We keken beiden om, en wat wat volgde was een gesprek van 2 uur... midden op straat...... Het bleek een argentijnse psychiater te zijn, die veelbgereisd had. 
Vreemd, vreemd,  vreemd...... Ik snap t af en toe niet meer met al die ontmoetingen: is t voor jullie nog te volgen????;) Het principe ' what goes around comes around´ komt mij bekend voor maar waar ik die psychiater nu aan te danken heb;) Eerder op de dag ook nog bij vertrek casa hernandez, een leuk argentijns japans, amerikaans stel ( ja, het bestaat echt;)) tegengekomen en ook uitgebreid gesproken. Zo'n gesprek waarbij je in split second weet, dat er een klik is.
Ik ben benieuwd wat ik in bariloche tegenkom: bij geen bericht,  goed bericht!
Adios!
Ps: het blijft lastig: blogs typen op iphone;)

  • 12 Januari 2011 - 12:41

    Corrie Van Niersen:

    Hallo Jan.

    Wat een belevenissen en prachtige foto's. Je waant je echt in een andere wereld.
    Ik ben jaloers op jou. Ik wens je een fantastische reis verder.
    Geniet er met volle teugen van en denk nog maar even niet aan de overvolle agenda....ha.ha...han..
    Heel veel plezier!!!

    Warme groet,

    Corrie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Jan

Actief sinds 26 Dec. 2010
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 39008

Voorgaande reizen:

30 December 2010 - 30 Januari 2011

Argentinie

29 Juli 2009 - 14 Augustus 2009

Fietsvakantie: Elst - Florence

01 December 2007 - 01 Januari 2008

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: