Oud & Nieuw - Copacabana - Rio de Janeiro - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Jan Berkers - WaarBenJij.nu Oud & Nieuw - Copacabana - Rio de Janeiro - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Jan Berkers - WaarBenJij.nu

Oud & Nieuw - Copacabana - Rio de Janeiro

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

02 Januari 2015 | Brazilië, Rio de Janeiro

De trouwe lezer weet vast dat ik al meerdere keren in Rio de Janeiro ben geweest. Maar deze keer was erg bijzonder omdat ik Oud & Nieuw heb gevierd op de Copacabana in Brazilië.
Een bijzondere ervaring: samen met nog ongeveer 2 miljoen anderen sta je witte kleding op het strand. Vanaf boten in zee breekt er om 12 uur een adembenemend vuurwerkspektakel uit boven zee. Zo spectaculair is het dat twee miljoen mensen ademloos ernaar staan te kijken. Erg bijzonder om zo het nieuwe jaar te beginnen!

Om een impressie te geven: klik op onderstaande link:

• 04 Januari 2015 - 11:10

Jac En Liesbeth :

Samen de beste wensen voor 2015, alle geluk en een goede gezondheid gewenst. Bijzonder jullie ervaring samen bij dit spectaculaire begin van het nieuwe jaar.

hartelijke groeten van ons allemaal