Een uniek en ongelooflijk verhaal uit Argentinie! - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Jan Berkers - WaarBenJij.nu Een uniek en ongelooflijk verhaal uit Argentinie! - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Jan Berkers - WaarBenJij.nu

Een uniek en ongelooflijk verhaal uit Argentinie!

Door: Jan berkers

Blijf op de hoogte en volg Jan

03 Oktober 2013 | Argentinië, Ushuaia

Het meest bijzondere verhaal van mijn reis door Argentinie ben ik 'vergeten' te vertellen.
Nieuwsgierig????

Check: www.janberkers.nl.





  • 04 Oktober 2013 - 15:52

    Mariët:

    Jan, prachtig!
    Tijd om er een boek over te schrijven?...
    Inderaad de magie van de klik.

    Liefs,

    Mariët

  • 05 Oktober 2013 - 18:51

    Hennie De Gans:

    Hoi Jan. Wat een ontroerend verhaal!! Ben heel blij voor je dat je het geluk in de liefde gevonden heeft. Ik heb ook de meeste reisverslagen via Internet gevolgd en met bewondering de mooie foto,s bekeken.
    Weet dat je in het verleden best wel moeilijk had, vooral toen je op 5 jarige leeftijd je moeder verloor.
    Toch zeg ik je ook, dat je een nieuwe erge lieve moeder terug kreeg, want dat is zo. Altijd bezorgd om jullie toekomst en jullie verdere leven, samen met je broer Paul en je vader. Ik kan het weten, want Ine is mijn beste vriendin en vertelde me erover. Nu ben je zo volwassen als wat en een leuke spontane vent geworden (vind ik), mede dank zij je zelfvertrouwen.
    Wens je het allerbeste wat je maar wensen kan, en geniet van het leven. Lieve groetjes Hennie.

  • 15 Oktober 2013 - 12:12

    Jan Hagendoorn:

    Jan,
    Een indrukwekkend verhaal.
    Toeval,geluk en vertrouwen hebben je niet alleen gebracht naar de plaatsen waar je van droomde, maar ook naar de vrouw van je dromen. Wij zien ernaar uit om haar te ontmoeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Ushuaia

Jan

Actief sinds 26 Dec. 2010
Verslag gelezen: 1892
Totaal aantal bezoekers 39047

Voorgaande reizen:

30 December 2010 - 30 Januari 2011

Argentinie

29 Juli 2009 - 14 Augustus 2009

Fietsvakantie: Elst - Florence

01 December 2007 - 01 Januari 2008

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: