Nog 1 nachtje slapen..... - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Jan Berkers - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen..... - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Jan Berkers - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen.....

Door: janberkers

Blijf op de hoogte en volg Jan

28 December 2010 | Nederland, Rucphen

Bijna is het zover.....en ga ik eindelijk naar Argentinie/ patagonie! Al het hele jaar ben ik bezig geweest met. Maar pas 2 weken terug, werden de plannen pas im concrete actie. Als ik nu terug denk, krijg ik weer een beetje een deja-vu van de reis naar nieuw-zeeland en de fietsvakantie naar florence.Ook toen ging een langgekoesterde wens in vervulling door een samenloop van omstandigheden icm een goed gevoel. Nu lijken de omstandigheden wederom gunstig gezind: allereerst dat ik verlof van mijn werk heb gekregen( juist als het in argentinie zomer is). En daarnaast dat ik een maand te vroeg oomgeworden waardoor ik met goed gevoel op reis kan. Ik ben erg benieuwd of deze reis weer mooie momenten gaat brengen.In ieder geval zal ik hier verslag doen van alle belevenissen.
In het kort de reis:
Buenos aires
Iguazu watervallen
Salta
Bariloche
El Calafate
El chalten
Torres del piane (chili)
Ushuaihe


Adios!

  • 29 December 2010 - 11:29

    Monique:

    Ha Jan,

    Muchos Plezieros in Argentinie!

    Lfs,

    Monique

  • 29 December 2010 - 13:30

    Ruud En Mariët:

    Hoi Jan,

    Op de valreep wensen we je een hele mooie reis toe.
    Geniet van al het moois wat op je pad komt.
    Fijne jaarwisseling en wie kan zeggen dat hij zo in het nieuwe jaar start. zoals jij!

    Heel veel groeten,

    Ruud en Mariët

  • 29 December 2010 - 17:36

    Koen:

    Nou Jan,

    Daar gaat ie dan!! Ik wens je veel plezier toe.

    En weet: het gaat om kwaliteit en lucht (;-)) !

    Koen (en co)

  • 30 December 2010 - 10:52

    Huib:

    Hoi Jan,

    heel veel plezier in de Zuidamerikaanse zon! Ik ga je blog in de gaten houden

  • 16 Januari 2011 - 15:59

    Annette:

    Hoi Jan, Het ziet er echt fantastisch uit daar in het verre Zuid-Amerika. Vooral de foto's laten dat zien. In de verslagen heb ik soms moeite om de route te volgen, maar dat ligy ongetwijfeld aan mijn beperkte topografische kennis van dat werelddeel. Ik ben blij dat de omgeving maar vooral alle ontmoetingen je weer een mooie tijd bezorgen. Hopelijk blift dat ook de rest van va maand zo.
    groeten, en nog een heel fijne tijd !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rucphen

Jan

Actief sinds 26 Dec. 2010
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 39069

Voorgaande reizen:

30 December 2010 - 30 Januari 2011

Argentinie

29 Juli 2009 - 14 Augustus 2009

Fietsvakantie: Elst - Florence

01 December 2007 - 01 Januari 2008

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: